Informatie over het melden van afwezigheid en aanvragen van verlof.
Overzicht van vakanties, vrije dagen en studiedagen waarop leerlingen vrij zijn.
Dagelijkse tijden waarop de lessen beginnen en eindigen.
Informatie over het gemeentelijke leerlingenvervoer.
Details over de inspraakorganen, zoals de leerlingenraad, (gemeenschappelijke) medezeggenschapsraad en ouderraad.
Instructies voor het doorgeven van meldingen en klachten.
Toegang tot gidsen en andere belangrijke documenten.
Social Schools
Instructies over het ouderportaal Social Schools.
U wilt een formele klacht indienen. Waar kunt u dan terecht?
Bekijk hier het schema.
Contactpersonen
Mirelle Doornik
m.doornik@puntspeciaal.nl
06-59849521
Aileen Blommaert
a.blommaert@puntspeciaal.nl
06-59855184
Onze samenwerkingspartners: Sint Maartenskliniek, Dichterbij, Driestroom en TVN hebben een eigen klachtenregeling.
Vertrouwenspersonen leerlingen, ouders en personeel Punt Speciaal
Eefje van Antwerpen
06 28636387
eefjevanantwerpen@vertrouwenswerk.nl
Annelies de Waal
06 33646887
anneliesdewaal@vertrouwenswerk.nl
www.vertrouwenswerk.nl
Stichting Geschillen Commissies Bijzonder Onderwijs
Voor de afhandeling van klachten, beroepen en geschillen in het bijzonder onderwijs bestaat één loket:
Stichting Geschillen Commissies Bijzonder Onderwijs (GCBO)
Postbus 95572
2509 CN Den Haag
070 3315244
info@gcbo.nl
www.gcbo.nl
Vertrouwensinspecteur
Klachtmeldingen over seksuele intimidatie, seksueel misbruik, ernstig psychisch of fysiek geweld kunnen gedaan worden bij het meldpunt vertrouwensinspecteurs: 0900 1113111 (lokaal tarief).