De maatschappij is ons klaslokaal

Praktische info

  • Afwezigheid en verlof

    Informatie over het melden van afwezigheid en aanvragen van verlof.

  • Vakanties en vrije dagen

    Overzicht van vakanties, vrije dagen en studiedagen waarop leerlingen vrij zijn.

  • Schooltijden

    Dagelijkse tijden waarop de lessen beginnen en eindigen.

  • Leerlingenvervoer

    Informatie over het gemeentelijke leerlingenvervoer.

  • Inspraak

    Details over de inspraakorganen, zoals de leerlingenraad, (gemeenschappelijke) medezeggenschapsraad en ouderraad.

  • Meldingen en klachten

    Instructies voor het doorgeven van meldingen en klachten.

  • Documenten

    Toegang tot gidsen en andere belangrijke documenten.

  • Social Schools
    Instructies over het ouderportaal Social Schools. 

Klachtenprocedure

U wilt een formele klacht indienen. Waar kunt u dan terecht?
Bekijk hier het schema.

Contactpersonen

Mirelle Doornik
m.doornik@puntspeciaal.nl
06-59849521

Aileen Blommaert
a.blommaert@puntspeciaal.nl
06-59855184

Onze samenwerkingspartners: Sint Maartenskliniek, Dichterbij, Driestroom en TVN hebben een eigen klachtenregeling.

Vertrouwenspersonen leerlingen, ouders en personeel Punt Speciaal
Eefje van Antwerpen
06 28636387
eefjevanantwerpen@vertrouwenswerk.nl

Annelies de Waal
06 33646887
anneliesdewaal@vertrouwenswerk.nl 

www.vertrouwenswerk.nl 

Stichting Geschillen Commissies Bijzonder Onderwijs
Voor de afhandeling van klachten, beroepen en geschillen in het bijzonder onderwijs bestaat één loket:

Stichting Geschillen Commissies Bijzonder Onderwijs (GCBO)
Postbus 95572
2509 CN Den Haag
070 3315244
info@gcbo.nl
www.gcbo.nl

Vertrouwensinspecteur
Klachtmeldingen over seksuele intimidatie, seksueel misbruik, ernstig psychisch of fysiek geweld kunnen gedaan worden bij het meldpunt vertrouwensinspecteurs: 0900 1113111 (lokaal tarief).